Nie ma żadnego znaczenia powód, dla którego świeżo upieczony konsultant dołącza do globalnej społeczności Farmasi. Powodem ma prawo być chęć otrzymania dodatkowych dochodów dla siebie oraz rodziny, poczucie zaspokojenia zawodowego lub chęć sprawdzenia się w pionierskiej roli. Intencje wyznacza sobie sama konsultantka. Firma zaś zobowiązuje się dostarczyć jej wszystkie narzędzia, takie jak kursy, materiały oraz wysokiej jakości artykuły, by interes rozwijał się płynnie, a zadowolenie osiągnęła nie jedynie sama konsultantka, jednak również jej klientki. Każda kosmetyczna firma ma obowiązek wydawać katalogi swoich produktów w celach reklamowych i promocyjnych. Każda konsultantka ma swój prywatny katalog.
Katalog preparatów zawiera wszystkie aktualne produkty z obowiązującymi cenami oraz wszystkie promocje. W celu uproszczenia wyboru preparatów, przy każdym artykule jest jego dogłębny opis: cena, kolor, odcień, odporność i wykorzystanie. W katalogu Farmasi przy każdych perfumach są ich próbki zapachowe w celu doboru przez klientek i kontrahentów wyśmienitego zapachu. Przy niektórych produktach jest też opisany i wyrysowany trafny sposób przeznaczenia kosmetyków. Jest to zwłaszcza istotne dla klientek czy konsumentów, które stawiają pierwsze kroki na drodze makijażu i kosmetyków. Piękne zdjęcia kosmetyków oraz ich ekspozycja na stronach katalogu mają za zadanie przyciągać oraz zachęcać do zakupu. Farmasi kosmetyki spełniają to zagadnienie. Widoczne promocje dla klientek i klientów są także dobrym zagraniem promocyjnym. Katalog znajduje się u każdej konsultantki, jak również na stronie internetowej firmy Farmasi. Jest on niezastąpiony w promocji Farmasi i bezbłędnie wykonany.